zondag, mei 17, 2009




Haloa,

Hier een kaartje met een nieuw stempeltje van bildmalarna,ik vindt m zo lief dus ik heb dr ook maar met zachte kleurtjes ingekleurd.Ik heb er nog geen tekst op gedaan want ik weet nog niet waar ik m voor ga gebruiken vandaar..
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem al eerder gemaakt heb dus niet DIT weekend ,had me voorgenomen om lekker te gaan freubelen omdat ze van dat "blegh"weer opgaven ...
Maar er is niks van gekomen het weer viel hartstikke mee dus lekker weggeweest en in de tuin bezig geweest.
(Wat ook heerlijk is!)
Ik denk trouwens dat ik deze maand ook maar is een blogcandy erop ga "gooien"omdat ik in juni jarig ben( dus ga ik trakteren..haha)dus hou t in de gaten ik ga nog even bedenken hoe en wat..

Groetjes en bedankt weer voor t langskomen.


Wauw!weer een blogaward gekregen van KARIN .

De regels zijn;
1.Je mag deze award maar 1x weggeven aan een persoon en niet massaal zodat iedereen die mag mee pakken.
2.Je zet bij het weggeven van deze award waarom je het aan deze persoon geeft.
3.Krijg je van iemand nog een keer deze award dan is regel 1 en 2 weer van toepassing.
4.Deze regels moeten bij de award geplaatst worden.

Ik geef dus deze award graag door aan NICOLE (stampinupnicole)omdat ze een super leuk blog heeft en hele leuke kaarten maakt en handige tips heeft aan de hand van haar filmpjes .
Veel plezier ermee Nicole!

18 opmerkingen:

Hannekie(Sisterly) zei

zo die is lief geworden
lekker zoetig hou ik wel van
gr hannie

Karin zei

Ik weet waar je deze kaart voor kan gebruiken. In een envelop stoppen en naar mij sturen hahaha. Super Sandra, zo lief... en een blogcandy, ja leuk... Gut, ben je alweer bijna jarig. Pfff, moet ik dus snel een kaart maken voor je...

Ilonka zei

Hij is zeker lief. De bildmarna's zijn helemaal geweldig . En wat een mooi papier heb je gebruikt.


Groetjes Ilonka.

creacora zei

Hoi Sandra in de tuin rommelen is ook hobby he teminste voor mij af en toe wel leuk je kaartje vind hem heeeel lief !!
groetjes Cora

Riet zei

Wat een schitterend kaartje Sandra,zeker een lieve stempel zeg.
heel mooi papier ook.

Liefs Riet.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Oeps, ik schrok van het berichtje van Karin; Bijna jarig, maar gelukkig duurt het nog even, want ik moet nog aan de slag voor je kaartje! (eerst Emilie)
Jouw kaartje is super hoor, gaaf!
Groetjes van Jacqueline

Paula zei

Wat een super lieffff kaartje Sandra en het stempeltje is ook zo schattig. Een blogcandy lijkt me leuk als je er iets voor moet doen.
Karin heeft een oproep gedaan om die woordverificatie uit te zetten, omdat het zo vervelend is. Misschien een idee. Fijne zondag verder Paula.

Made by Janet zei

Wat een schattig kaartje..en ja die kun je eigenlijk overal wel voor gebruiken..

Groetjes Janet

Martha zei

Och, wat een schatje zeg!!! Heel lief :)
Groetjes,
Martha

Karin zei

Kijk eens op mijn bloggie!!!

jolanda zei

Wat een ontzettend leuk kaartje. Ook die nieuwe stempel is echt fantastisch! Ga zo door, ik blijf je zeker volgen.

Corinde's Creations zei

Wat een lief kaartje, mooi gemaakt hoor. Gefeliciteerd met je blogaward, je hebt hem verdiend.

Groetjes, Corinde.

*Ellen* zei

wat een lekker zoet lief kaartje super enne ook gefeliciteerd met je bloginnetjes award heb hem van karin gekregen super leuk is die

Unknown zei

Dit is echt een schatje Sandra, heel leuk die stempel ..hi lol ik heb hem voor mijn moederdag gehad van mijn dochter.
Heel lief die kleurtjes helemaal mijn smaak.
Gefeliciteerd met je award super zeg.

Liefs Suze

Tammi zei

Awww, such a cute image and card! xx

doris zei

Wat een schitterend kaartje Sandra... wow!!

Groetjes
Doris

Karin zei

Whoehahahahaha, krijg ik net je kaart..!!! Maf mens. Whaahahaha. Wel heel erg lief.. In het echie is ie net zo mooi. Big hug, liefs Karin

Sandra zei

Dank je wel allemaal!ik vindt t toch altijd weer heel leuk jullie reactie's!