zaterdag, augustus 29, 2009



Hoihoi,

Ik kom jullie weer even lekker maken....ik ben vandaag naar de knotsgekke kaarten dagen in 's-Hertogenbosch geweest !
Het was weer heel gezellig,sommige plekken druk en was t ellebogenwerk ,maar andere plekjes was het weer rustig.
Karin/Ellen/Paula/Marga/Jan/..super leuk met jullie gekletst te hebben(jammer dat Thea er niet was..beterschap meid!)
En Karin .....wat ben je toch en leuke meid ,in het echt heb je ook net zoveel humor als in je berichtjes whoehahhaha....... je afdrukjes liggen van de week in je brievenbus hoor!
Tot de volgende beurs!

Fijn weekend nog allemaal.

Oja vergeet ik bijna Cora te bedanken voor de Award!Super bedankt meid!x

7 opmerkingen:

Anita zei

Hoi Sandra,
wat een gave spulletjes heb je gekocht! De stempel van Motivet vind ik schattig!!!
Veel plezier er mee
groetjes, Anita

creacora zei

Wauw wat heb je gave dingen gekocht super joh leuke stempel jammie kwijl kwijl
veel plezier met je nieuwe spulletjes !
en de award , graag gedaan hoor dik verdiend !!! groetjes Cora

Made by Janet zei

Zoo dan jij hebt lekker geshopt!!

Ik heb ook nog iets voor je..kom je het even halen...

Groetjes Janet

Riet zei

Ohhh Sandra,wat een prachtige spullentjes meis.
Leuk dat je er veel blog meiden heb ontmoet.
Heel veel knutselplezier ermee meis.
Ben heel benieuwd wat je gaat maken.

Liefs Riet.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Je verzameling nieuwe spulletjes ziet er geweldig uit. Jammer, dat ik je heb gemist. Ik was gisteren en donderdag bij Thea paraat. Misschien de volgende keer.
Groetjes van Jacqueline

Corry zei

Hoi Sandra
Jammer dat ik je gemist heb.
Ik was Donderdag bij Thea want van Vrijdag tot maandag pas ik op mijn twee kleinkinderen van 2 en 4 jaar
Hugs Corry

Paula zei

Hoi Sandra, je hebt lekker je slag geslagen zie ik, dus je kunt weer mooie creaties maken. Ik vond het hartstikke leuk om even je even in het echie te zien, dat is toch weer heel anders als zo via de blog. liefs Paula.