woensdag, september 09, 2009




Hoihoi,

Het is misschien wat éénzijdig maar ik heb nog zo'n zelfde kaartje gemaakt met hetzelfde stempeltje, ik vind 'm zo schattig dat stempeltje!
óók een Hello Kitty kaart gemaakt met de cricut het is mn eerste probeersel en ik vind het nu al leuk!er staan nog zoveel verschillende dingen op die ik wil gaan maken ,maar t ontbreekt me een beetje aan tijd op het moment...denk dat dat er wel meer hebben ...?me handen kriebelen om aan de slag te gaan(ik als hello kitty freak zijnde..)maar helaas andere dingen gaan even voor nu.

Groetjes San en bedankt weer voor het langskomen.

18 opmerkingen:

Loes Oorschot zei

Nu heb ik bij jou even heerlijk rondgeneusd! Wat een leuke dingen staan er op je blog! Die Hello Kitty cartridge is toch wel superleuk hè? Ben helemaal weg van de kaart die je er mee gemaakt hebt. Enig!

Groetjes, Loes

Angelique zei

wauuw wat lief die hello kitty, hier ook iemand die dat leuk vind!! en je andere kaart vind ik ook super, gewoon alles wat je hebt gemaakt is super hihi!!

sylvia zei

leuk!!!
ja leuk is die cartridge he ik ben er ook zo blij mee
ik ga een hello kitty kamer maken voor roos ben nu bezig met grote figuren van cars voor rick echt heel gaaf ik heb de 12x24 inch matten gekocht dus ze zijn super groot haha
hey wat is het stil trouwens is de postbode in staking op 't durp?haha

Thea zei

Hoi Sandra, het is een tijdje geleden dat ik op je bloggie ben geweest. Heb even je projectjes bekeken en wat zijn ze weer leuk.
Wat een lieve kleurtjes en stempeltjes.
En ik ken dat, ik kom ook altijd tijd te kort, grrrr, wou dat er 48 uur in een dag zat maar dan zat ie ook vast snel vol, hahaha.

Groetjes Thea

Manon zei

Hartstikke leuke kaart. En dat stempeltje is idd wel heel erg lief!

Jolara zei

super leuk !
GR joyce

sandra_w zei

Ziet er weer superleuk uit, Sandra!

San x

creacora zei

leuk kaartje Sandra en die kitty is zooo lieff!!!

Karin zei

Prachtige kaart weer San... mooie kleuren hè!!!

peggy zei

Hoi Sandra,

Hele leuke kaarten heb je weer gemaakt !!! En zeker niet eentonig, is toch telkens weer wat anders.

Grtjs Peggy

Jacqueline (Sjakkie) zei

Ik vind het niet erg dat je nog zo'n geweldig kaartje hebt gemaakt, want hij is super! En ook je Kitty kaart is erg leuk.
Groetjes van Jacqueline

Ilonka zei

hoi Sandra je kaartjes vnd ik super leuk . Echt heel erg gaaf!!

groetjes Ilonka

Hannekie(Sisterly) zei

hij is weer helemaal leuk!!!
gr hannie

Sharon Caudle zei

Sooooo precious!!! I love that adorable image and the layout of the card. Hello Kitty is too cute! hugs!

Corry zei

Hoi Sandra
Je kaartjes zijn weer super.
Heel mooi gemaakt.
Hugs Corry

Corinde's Creations zei

Leuk kaartje heb je gemaakt en die hello kitty cartridge, daar ben ik wel een beetje jalours op hoor.

Groetjes, Corinde.

Anoniem zei

Mooie kaart en leuk die lintjes aan de bovenkant en je Hello Kitty is echt een schatje,groetjes Joke.

Unknown zei

Wat zijn ze leuk ..!!
Vooral die van hello Kitty Sandra super..!!

Liefs Suze